Strony, które zazwyczaj w wyszukiwarce są umieszczane ponad zwykłymi wynikami wyszukiwania, a które są emitowane z pomocą systemu AdWords to linki sponsorowane. Oczywiście to nie tylko dane teksty, które znajdziemy w wyszukiwarce. Są to również reklamy graficzne, reklamy znajdujące się na YouTube, czy remarketingowe reklamy. AdWord sięga oczywiście głębiej, z systemem możemy spotkać się na poczcie czy aplikacjach w telefonach i tabletach. Zaletą, jaką wykazują się linki sponsorowane, to przede wszystkim trafność. Dostajemy gwarancję, że nasz reklama zostanie skierowana do osoby, która zainteresuje się naszym produktem.

Z Grupą S.O.S. czysto przechodzi się przez biuro
Grupa S.O.S. proponuje kompleksową usługę za atrakcyjne pieniądze. Firma posiada wykwalifikowanych pracowników, którzy doskonale zdają sobie sprawę, jak profesjonalnie ma być zorganizowane sprzątanie biur. Krak...